Jak złożyć zamówienie

Jeśli masz pytania lub problemy w związku z którąkolwiek z naszych kolekcji, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże. Proszę kliknij na „KONTAKT” i napisz do nas. 

Zanim to jednak zrobisz, sprawdź proszę, czy odpowiedzi na jedno z Twoich pytań nie ma tutaj!

 

Kto może kupić produkty poprzez tą stronę?

Ta usługa jest zarezerwowana dla klientów, którzy dokonują zakupu na użytek prywatny i mogą podać adres dostawy w Polsce.

Klienci niebędący konsumentami, którzy są zainteresowani zakupem w naszym sklepie internetowym, proszeni są o kontakt z biurem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia.

Ile brakujących naklejek mogę zamówić?

To zależy od kolekcji, od 40 do 100 szt.

Jak śledzić przesyłkę.

Możesz śledzić swoją przesyłkę, korzystając z numeru śledzenia (tracking number) przekazanego przez firmę kurierską. Jak tylko przesyłka zostanie nadana, wyślemy do Ciebie maila z linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki. Możesz także śledzić przesyłkę poprzez dostęp do historii zamówień.

Reklamacje dotyczące zamówień

Jeśli w przesyłce, którą otrzymałeś znajdują się inne produkty, niż te, które zostały zamówione, możesz  od razu złożyć reklamację poprzez naszą stronę internetową. W sekcji z historią zamówień, znajdziesz formularz, poprzez który możesz złożyć reklamację dot. jednego lub kilku zamówień. Możesz także poprosić o ponowne wysłanie Twojego zamówienia jeśli nie otrzymałeś go w określonym terminie dostawy.

Jak mogę zamówić brakujące naklejki lub karty do kolekcji, której nie ma w sklepie internetowym?

Jeśli kolekcja nie jest dostępna na stronie, usługa zamawiania brakujących naklejek/kart nie jest dostępna.

Ile brakujących naklejek/kart mogę zamówić online?

Liczba sztuk, które możesz zamówić, różni się w zależności od kolekcji. Maksymalna ilość, jaką możesz zamówić, zostanie wyświetlona na stronie produktu.

Jak mogę stworzyć moją spersonalizowaną naklejkę lub kartę MyPanini™?

Aby utworzyć spersonalizowane naklejki lub karty, wejdź na mypanini.com i wybierz odpowiednią kolekcję.

Zostaniesz poproszony o zarejestrowanie się, podając swój adres e-mail, hasło i kraj. Następnie możesz stworzyć własną naklejkę, wykonując następujące czynności:

- kliknij na UTWÓRZ/UTWÓRZ NAKLEJKI

- zaloguj się za pomocą adresu e-mail i hasła;

- postępuj zgodnie z instrukcjami, aby spersonalizować naklejkę/kartę;

- kliknij na koszyk;

- wybierz ilości;

- wprowadź lub potwierdź swój adres;

- wybierz metodę płatności i kontynuuj.

Panini wydrukuje Twoje naklejki lub karty po upewnieniu się, że wstawiony obraz i tekst są zgodne z zasadami firmy Panini i obowiązującymi przepisami, takimi jak prawa autorskie. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź sekcje Cena i Najczęściej zadawane pytania na mypanini.com

Złożyłem zamówienie na starej stronie i nie mogę go teraz znaleźć.

Na Twoim koncie znajdują się tylko zamówienia złożone na nowej stronie. Wszystkie zamówienia złożone na starej stronie zostaną wysłane w ciągu najbliższych kilku dni.

Jeśli nadal masz produkty w koszyku, zamówione przez starą stronę internetową i jeszcze nie zrealizowałeś zamówienia, musisz zamówić je ponownie za pośrednictwem nowej strony internetowej, aby sfinalizować zakup.

Złożyłem zamówienie zawierające produkt w przedsprzedaży. Kiedy zostanie wysłany?

Produkty w przedsprzedaży można zamówić z wyprzedzeniem, jednak realizacja Twojego zamówienia zostanie uruchomiona wraz z premierą produktu, chyba że na stronie produktu podano inną datę. Jeśli złożyłeś zamówienie na różne produkty (produkty przedsprzedażowe i artykuły w magazynie z różnymi terminami dostawy), zamówienie zostanie wysłane, gdy tylko wszystkie artykuły z przedsprzedaży będą dostępne w magazynie.

Przykład: Jeśli produkt w przedsprzedaży posiada datę premiery 17 grudnia, to wszystkie produkty z Twojego zamówienia zostaną wysłane począwszy od tego dnia, nawet jeśli będą dostępne wcześniej. Jeśli chcesz otrzymać produkty jak tylko będą dostępne, prosimy o złożenie oddzielnych zamówień.

Dlaczego moje zamówienie dotarło niekompletne?

Niestety, zamówiony przez Ciebie produkt mógł okazać się niedostępny. W takim przypadku zwrócimy różnicę tak szybko, jak to możliwe.

Podczas płatności jestem proszony o podanie kodu zabezpieczającego, którego nie posiadam. Jak mogę zapłacić za zamówienie online?

W przypadku płatności online prosimy o wprowadzenie dodatkowego kodu zabezpieczającego w celu poprawy bezpieczeństwa transakcji. Otrzymasz ten kod od wystawcy karty kredytowej.

Jeśli nie masz tego kodu, możesz kontynuować zamówienie za pomocą PayPal, nawet jeśli nie masz konta PayPal. Możesz wybrać PayPal jako metodę płatności, a następnie wybrać opcję „Gość” jako opcję płatności.

Czy mogę zapłacić za zamówienie kartą przedpłaconą?

Aby zapłacić za zamówienie kartą przedpłaconą, wybierz swoją kartę kredytową na stronie płatności i wprowadź 16-cyfrowy numer karty.

Więcej informacji znajdziesz na stronie z metodami płatności .

Zostaniesz poproszony o informacje o kolekcjonerze. Czemu?

Tego rodzaju dane prosimy o dane do celów statystycznych, aby móc stale ulepszać nasze kolekcje zgodnie z gustami i życzeniami naszych wiernych kolekcjonerów. Prosimy o te informacje na stronie szczegółów produktu. Dane te nie są związane z założeniem konta, więc płacący i zarejestrowany użytkownik nie muszą być tą samą osobą.

Jakie przeglądarki są obsługiwane przez witrynę?

  • Browser Google Chrome
  • Browser Mozilla Firefox
  • Edge
  • Browser Apple Safari

Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj.

Jak ubiegać się o pracę w Panini?

Odwiedź naszą stronę z kontaktami i wybierz element "Chcę pracować dla Panini" i postępuj zgodnie z instrukcjami online.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie, skontaktuj się z nami pod następującym linkiem: Skontaktuj się z nami

Podaj nam wszystkie szczegóły i szczegóły (kolekcja, która Cię interesuje, numer identyfikacyjny Twojego zamówienia, adres e-mail, którego używasz do rejestracji itp.), abyśmy mogli szybko pomóc Ci rozwiązać problem.

Dziękujemy!